knight Comics

knight Comics

⌠ یک آرشیو جدید کمیک بوک با قصد افزایش کمیک فن در ایران ⌡
knight Comics

knight Comics

⌠ یک آرشیو جدید کمیک بوک با قصد افزایش کمیک فن در ایران ⌡

چگونه کمیک بخوانیم ؟!

سلام به نایت گنگی های عزیز

امروز اومدیم تا با هم بریم یاد بگیریم تا چجوری با برنامه کامیک اسکرین ( Comic Screen ) کار بکنیم و چجوری کمیک بوک بخونیم

خب اول از همه comic screen رو دانلود میکنید بعد موقعی که خود کامیک رو از هر جایی دانلود کردید میرید توی برنامه فایل های شخصی گوشیتون پوشه دانلود رو پیدا میکنید 


( تا آخر پست رو بخونی )


بعد از پیدا کردن میاید بیرون و یک پوشه جدید میسازید به هر نامی که خواستید مهم نیست ولی ترجیها بزارید comic book بعد برید کامیک هایی که دانلود کردید رو انتقال بدید توی پوشه ایی که درست کردید

حالا برید توی برنامه comic screen بعد طبق عکس ها پیش برید




  به همین راحتی اگر مشکلی داشتید به بخش تماس با من پیام بدید


راستی اینم بگم فلش ها به هر طرفی بودن اون رو بزنید یعنی روی کلمه ok بود شما باید اون رو بزنید 


برای دانلود برنامه comic screen ضربه بزنید 


کانال نایت کامیکس  رو در تلگرام و روبیکا دنبال کنید لایک و کامنت فراموش نشه

نظرات 8 + ارسال نظر
jason پنج‌شنبه 28 مرداد 1400 ساعت 17:30

اوکی دا حال کردم

جناپ شیبا دوشنبه 25 مرداد 1400 ساعت 23:44

اوکبه

آقا محمد یکشنبه 24 مرداد 1400 ساعت 19:15

آقا ایول یاد گرفتم ممنون به وبلاگ و چنل عالی بود خیلی دنبالش بودم اینطور بکنم قبلا نمیومد

گلدن ویچ یکشنبه 24 مرداد 1400 ساعت 18:16

صحیح،شادمان و مستفیض شدم

حَمین هَمید یکشنبه 24 مرداد 1400 ساعت 18:16

آقا ایول همیشه برام مشکل بود چجوری کمیک و با کنم دمت گرم بخدا

عامو کرت یکشنبه 24 مرداد 1400 ساعت 18:05

ایول سید

mester یکشنبه 24 مرداد 1400 ساعت 18:02

عالیپ اگا کاملا دورست و صحیح

خود استیو یکشنبه 24 مرداد 1400 ساعت 17:15

بچه ها حتما لایک و کامنت فراموش نشه نظری هم دارید بگید انجام بدید و مشکلی داشتید به بخش تماس با من پیام بدید حتما جواب میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد